tinitus na arbeidsongeval

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
Dieter Allaert
Berichten:2
Lid geworden op:03 Nov 2015, 21:15
tinitus na arbeidsongeval

Berichtdoor Dieter Allaert » 03 Nov 2015, 21:20

Eindelijk forum waar lotgenoten ervaringen kunnen delen.
Zelf last van zware tinitus sinds ernstig arbeidsongeval (stond vlak naast onploffende luchtvering vrachtwagen) september 2014.
Heb cortisone-kuur,Hyperbare therapie, magneetveld therapie en electro-stimulatie geprobeerd, jammergenoeg geen verbetering. Raad gekregen van iemand met ziekte van meniere om eens acupunctuur te proberen. Iemand ervaring mee?
Volgende week (na jaar wachtlijst) consultatie bij dokter verhaeghe in uz gent.
Lena
Moderator
Berichten:13
Lid geworden op:02 Nov 2015, 21:39

Re: tinitus na arbeidsongeval

Berichtdoor Lena » 03 Nov 2015, 21:38

Dag Dieter,

Zo te zien heb je al een lange weg achter de rug.
Bedankt om je ervaringen te delen.

Hopelijk brengt je doktersbezoek meer raad.
Groeten!
Dieter Allaert
Berichten:2
Lid geworden op:03 Nov 2015, 21:15

Re: tinitus na arbeidsongeval

Berichtdoor Dieter Allaert » 03 Nov 2015, 21:50

ga nu nog steeds om de 6 weken op controle naar nko in ziekenhuis Tielt (w.vl). arts neemt klachten ernstig en kwam niet af met fabeltjes als leren mee leven of zit tssn oren. heeft al veel gedaan om oplossing te zoeken. Hopelijk goede second opinion bij dokter verhaeghe uz gent. Jammergenoeg zodanig druk bezet dat ik bijna jaar moest wachten op afspraak
Lena
Moderator
Berichten:13
Lid geworden op:02 Nov 2015, 21:39

Re: tinitus na arbeidsongeval

Berichtdoor Lena » 03 Nov 2015, 22:02

Fijn om te horen dat je een arts hebt gevonden die actief meezoekt naar oplossingen en echt luistert naar jouw verhaal. Dit zal een grote steun zijn.

De wachttijden kunnen inderdaad hoog oplopen. Gelukkig is het nu jouw beurt.
Wij hopen met je mee Dieter!

P.s. Wees welkom om je verdere ervaringen met Dr. Verhaeghe met ons te delen. :)
charisse
Berichten:17
Lid geworden op:03 Nov 2015, 22:57

Re: tinitus na arbeidsongeval

Berichtdoor charisse » 04 Nov 2015, 10:06

[quote="Dieter Allaert"]Eindelijk forum waar lotgenoten ervaringen kunnen delen.
Zelf last van zware tinitus sinds ernstig arbeidsongeval (stond vlak naast onploffende luchtvering vrachtwagen) september 2014.
Heb cortisone-kuur,Hyperbare therapie, magneetveld therapie en electro-stimulatie geprobeerd, jammergenoeg geen verbetering. Raad gekregen van iemand met ziekte van meniere om eens acupunctuur te proberen. Iemand ervaring mee?
Volgende week (na jaar wachtlijst) consultatie bij dokter verhaeghe in uz gent.



Hej Dieter, ik heb ook net accupunctuur gedaan omdat mijn pscyhologe die TRT geeft in zwangerschapsverlof is.
ik vind persoonlijk dat het de eerste keer er erger door wordt dus heb ik niet durven doorzetten.
TRT behandeling al geprobeerd? ik ben er echt tevreden over! ze leggen uit hoe het komt dat je dit hebt en dan kan je er al een stuk beter mee om (vind ik ps).