acupunctuur

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
Arnoud252
Berichten:1
Lid geworden op:22 Mar 2016, 18:18
acupunctuur

Berichtdoor Arnoud252 » 23 Mar 2016, 19:54

Hoi,

heeft iemand van jullie ook ervaringen met acupunctuur behandelingen.
Zijn er ook nadelen aan acupunctuur, bijvoorbeeld een kans op verergering van de klacht.
Lees hierover weinig op internet. Men is over het algemeen ronduit positief.
Ben benieuwd naar persoonlijke meningen/ervaringen.

Groet, Arnoud.
Anna1983
Moderator
Berichten:36
Lid geworden op:01 Nov 2015, 18:14

Re: acupunctuur

Berichtdoor Anna1983 » 25 Mar 2016, 12:09

Hallo :)
Ik krijg zelf sinds december acupunctuurbehandelingen, in eerste instantie niet vanwege het oorsuizen!
Sinds 2013 heb ik chronische tinnitus, en sinds afgelopen jaar flinke hoofdpijn aanvallen. Hiervoor ben ik met de acupunctuur gestart.
Na de 2e behandeling werd ik de volgende ochtend wakker en was het even (minuutje) stil!!!!!!!!!
HEEEEEEl bijzonder en ook eng vond ik ;)

De acupuncturist had niets bijzonders gedaan mbt mijn oren.
Ik vertelde hem van mijn klacht en hij zou kijken of hij er wat mee kon.
Mijn ervaring is; in het begin vd behandelingen meer geluidjes en fluctuatie vh geluid, maar nu lijkt het over het algemeen toch wat minder hard te zijn. (ik heb echter altijd periodes waarbij het of minder of meer aanwezig is......................)
Wat mijn oren betreft: ik heb een slecht werkende buis van eustachius, waardoor ik snel last heb van druk op mijn oor etc. Dit is stukken minder geworden sinds de behandelingen, de t is vrijwel hetzelfde nu.
Maar ik had al weinig/geen last meer van mijn T. dus ik kan er niet veel over melden buiten wat ik hier boven al heb vermeld.
Het is het proberen waard toch!
gr Anna

Terug naar “Jouw verhaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten