Tinnitus weg bij wakker worden

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
Anoniem
Berichten:3
Lid geworden op:05 Nov 2015, 02:02
Tinnitus weg bij wakker worden

Berichtdoor Anoniem » 06 Nov 2015, 02:23

Hallo iedereen,
Dit is niet echt mijn T verhaal maar meer een soort vraag; als ik opsta hoor ik mijn tinnitus eigenlijk niet alleen een uur later in de dag . Ik denk dat het komt omdat ik me er te veel op focus en als ik dat niet zou doen ik het ook niet zo merken. Er is bij mij geen gehoorschade, de oorzaak zelf weten we nog niet goed, hebben jullie dit ook dat je T minder is of niet meer hoort als je NET wakker wordt? Misschien een rare vraag maar wou weten hoe het bij jullie zit. :)
charisse
Berichten:17
Lid geworden op:03 Nov 2015, 22:57

Re: Tinnitus weg bij wakker worden

Berichtdoor charisse » 06 Nov 2015, 08:16

[quote="Anoniem"]Hallo iedereen,
Dit is niet echt mijn T verhaal maar meer een soort vraag; als ik opsta hoor ik mijn tinnitus eigenlijk niet alleen een uur later in de dag . Ik denk dat het komt omdat ik me er te veel op focus en als ik dat niet zou doen ik het ook niet zo merken. Er is bij mij geen gehoorschade, de oorzaak zelf weten we nog niet goed, hebben jullie dit ook dat je T minder is of niet meer hoort als je NET wakker wordt? Misschien een rare vraag maar wou weten hoe het bij jullie zit. :)


Hallo, mij is er inderdaad verteld dat je oren snachts een beetje herstellen en dan ligt inderdaad je focus er niet op. Dan heb je toch momentje dat het eens even stil is he :) grtjs