mijn ervaring met tinnitus

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
ludo
Berichten:2
Lid geworden op:19 Nov 2015, 13:42
mijn ervaring met tinnitus

Berichtdoor ludo » 30 Nov 2015, 15:13

ik ben ludo nagels en ben 74 jaar.
Ik heb sinds 2 jaar tinnitus soms zo hard dat ik een slaappil moet nemen om in te slapen.
Na een bezoek bij enkele artsen waaronder KNO en Neurologen wist ik hoe laat het was.Er is momenteel geen enkele oplossing om dit euvel te genezen.
Ten einde raad ben ik op zoek gegaan naar alternatieve geneeskunde en kwam ik terecht op de site MAGNEETVELDTHERAPIE.EU
Ik ben in contact gekomen met mensen die het toestel gebruikten en goede resultaten hadden niet alleen voor tinnitus maar ook voor verschillende andere kwalen .

Ik werk nu ongeveer twee maanden met deze therapie en het lawaai in mijn horen is met 85 procent verminderd in mijn linker oor is het zelfs volledig weg!!!!
ik heb ook de ziekte van Parkinson en werd alle nachten wakker van krampen in mijn onderbenen sinds vier weken zijn de krampen verdwenen.
en nee ik heb geen aandelen in de firma en heb ook geen vermindering gekregen op het toestel,want dat is het grote nadeel kostprijs: € 1330 maar ik heb er nog geen minuut spijt van gehad.
Let wel ik verkondig hier het evangelie niet, maar voor mij is dit toestel een geschenk uit de hemel.

mail mij gerust als er vragen zijn

Beste groet

ludo
Annabelle
Berichten:40
Lid geworden op:03 Nov 2015, 08:45

Re: mijn ervaring met tinnitus

Berichtdoor Annabelle » 06 Dec 2015, 10:07

Beste Ludo,
Kan je mij wat meer info geven over deze therapie/apparaat? Hoe gaat dit in zijn werk? Kan je dit eerst testen of moet je dit apparaat gewoon ineens aankopen?
Bert
Oprichter
Berichten:110
Lid geworden op:01 Nov 2015, 14:55

Re: mijn ervaring met tinnitus

Berichtdoor Bert » 07 Dec 2015, 19:41

Dag Ludo,

Bedankt om je verhaal te delen. Fijn om te horen dat deze therapie bij jou goed werkt. Deel zeker je ervaringen met andere forumgebruikers :)
ludo
Berichten:2
Lid geworden op:19 Nov 2015, 13:42

Re: mijn ervaring met tinnitus

Berichtdoor ludo » 16 Dec 2015, 09:57

Dag Annabelle en Bert
sorry voor deze late reactie maar mijn laptop heeft een paar dagen in herstelling geweest hopelijk lukt het nu.

Magneetveldtherapie : het toestel bestaat uit een mat waar je gewoon op gaat liggen( kleren mag je aanhouden ) de mat is via een snoer verbonden aan het sturingsapparaat je stelt het programma
in ( voor tinnitus is dat nr. 10 ) 20 minuten blijven liggen en klaar! Je wordt niets gewaar geen trillingen of warmte die vrij komt de mat vormt een magnetisch veld en de straling die vrijkomt
dringt in je lichaam en brengt de genezing langzaam op gang !Dat is ook de reden dat het proberen van de mat niets oplost omdat het resultaat pas na enkele dagen of weken zijn vruchten afwerpt.

Wat de aankoop betreft:
Je moet het toestel vooraf betalen € 1330 Maar je kan in je contract een clausule laten opnemen (heb ik ook gedaan ) mocht je niet tevreden zijn van de resultaten kan je het toestel binnen de
90 dagen terugsturen en krijgt U € 800 terug en hebt U het toestel zogezegd voor 3 maanden gehuurd voor € 530 .

Ik hoop jullie hier mee van dienst te zijn geweest Nog prettige eindejaarsfeesten voor iedereen en hopelijk niet te veel last van de TUUUUUUt

Beste Groet
Ludo.

Terug naar “Jouw verhaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten