Tips om oorsuizen onder controle te houden door Aha van Radio2

Heb je tips om te leren omgaan met oorsuizen? Deel ze dan hier met andere jongeren, zodat ook zij de tuut in hun oren kunnen leren accepteren.
Bert
Oprichter
Berichten:110
Lid geworden op:01 Nov 2015, 14:55
Tips om oorsuizen onder controle te houden door Aha van Radio2

Berichtdoor Bert » 09 Nov 2015, 14:05

Vandaag wed op de Aha-website van Radio2 een artikel gepubliceerd met enkele tips om je oorsuizen onder controle te houden: [url]http://aha.radio2.be/beweging-gezondheid/oorsuizen-controle-truc/[/url]

Wat vinden jullie van deze tips? Hebben jullie er al eentje uitgeprobeerd?
Kim
Berichten:3
Lid geworden op:03 Nov 2015, 22:27

Re: Tips om oorsuizen onder controle te houden door Aha van Radio2

Berichtdoor Kim » 09 Nov 2015, 21:13

Ik kreeg van Lapperre deze tip mee je kan een app downloaden op de IPhone de ( app Phonak) er staan rustgevende,natuurlijke geluiden op wat oorsuizen onderdrukt en je kan rustgevende muziek er zelf opzetten. De eerste weken maakte ik hier gebruik van vooral s'nachts.
Bert
Oprichter
Berichten:110
Lid geworden op:01 Nov 2015, 14:55

Re: Tips om oorsuizen onder controle te houden door Aha van Radio2

Berichtdoor Bert » 10 Nov 2015, 00:21

[quote="Kim"]Ik kreeg van Lapperre deze tip mee je kan een app downloaden op de IPhone de ( app Phonak) er staan rustgevende,natuurlijke geluiden op wat oorsuizen onderdrukt en je kan rustgevende muziek er zelf opzetten. De eerste weken maakte ik hier gebruik van vooral s'nachts.

Hey Kim! Heel erg bedankt voor je tip :). Ik heb zelf al veel goede zaken gehoord over de app Phonak. Ik leg ook heel wat rustgevende muziek, vooral voor het slapengaan. Dat helpt om tot rust te komen en zo de oorsuizen te verzachten.