Oordoppen voor studenten

Welke oordoppen gebruik jij het liefst? Op zoek naar de ideale oordop voor jou? In dit forumdeel vind je alles terug over oordoppen!
aavdiere
Berichten:1
Lid geworden op:03 Nov 2015, 15:56
Oordoppen voor studenten

Berichtdoor aavdiere » 03 Nov 2015, 15:58

Zijn er toevallig ook aanraders en tips voor oordoppen voor tijdens het studeren (dus geen oordoppen die het geluid filteren maar verminderen)? Want de mousse wegwerpoordopjes zitten vaak zeer oncomfortabel na een hele dag studeren. Ook waar de verscheidene oordopjes voor studenten te vinden zijn zou handig zijn.
Ansofie
Moderator
Berichten:8
Lid geworden op:02 Nov 2015, 22:46

Re: Oordoppen voor studenten

Berichtdoor Ansofie » 03 Nov 2015, 16:44

Hallo,

In de gehoorcentra maken ze oordopjes op maat. Je kan dan kiezen welke filter er juist in moet. Je hebt er om naar festivals te gaan, om te studeren, om te slapen, om te zwemmen.. Deze zijn wel prijzig (rond de 120 euro), maar het is zeker een investering.
Guidos
Berichten:9
Lid geworden op:03 Nov 2015, 15:24

Re: Oordoppen voor studenten

Berichtdoor Guidos » 03 Nov 2015, 17:09

Ik heb er van Variphone .Droeg ze steeds tijdens mijn werk maar als ik dan na de post terug buiten kwam en ik deed ze uit ging mijn oorsuizen harder en na een uurtje ging het weer naar hetzelfde niveau als voorheen.
CélineHB
Berichten:1
Lid geworden op:03 Nov 2015, 18:22

Re: Oordoppen voor studenten

Berichtdoor CélineHB » 03 Nov 2015, 18:28

Wanneer je doppen voor het studeren wilt dragen ben je best met een slaapdop( op maat).
Deze bevat geen filter ( waardoor hij goedkoper is), en zorgt voor de maximale demping mogelijk.
Doordat deze meestal in zacht silicone zijn kan je tevens gemakkelijk reinigen en heb je er dus langer plezier van dan de wegwerpdoppen...
Bert
Oprichter
Berichten:110
Lid geworden op:01 Nov 2015, 14:55

Re: Oordoppen voor studenten

Berichtdoor Bert » 04 Nov 2015, 22:16

De oordopjes die het beste helpen tijdens het studeren, zijn inderdaad die voor het slapen. Deze oordopjes kan je kopen in de apotheek, of bij een van onze partners in de koopgids: http://detuutvantegenwoordig.be/oordoppen.

Terug naar “Oordoppen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten