Mijn verhaal

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
Marc
Berichten:1
Lid geworden op:03 Nov 2015, 11:37
Mijn verhaal

Berichtdoor Marc » 03 Nov 2015, 11:49

Beste ik wil een bericht plaatsen. Maar zie echt de link niet !
In ieder geval goed initiatief, ik zelf heb een heeeeel lang verhaal daarover ;-).
Al 36 jaar, ben drummer van men 8 jaar. Alles geprobeerd behalve kwakzalverij. Implantaat laten plaatsen als tweede ter wereld, maar niet om trots op te zijn. Gewoon omdat het niks heeft uitgehaald, integendeel epilepsie aanval gekregen, twee zelfs.
Maar goed look on the bright side....
Medeoprichter van de eerste zelfhulpgroep VLATI samen met een paar bekende mensen. Ludo Kerkhofs ( Ex CEO and Founder Outside Broadcast) ,Ivan Dierickx Nu CEO Laperre. Michel Follet enz enz enz .... Ik zie dat dankzij onze start dat het wel done is oordoppen te dragen op festivals en andere .....
Ik zou zeggen goed bezig, en hou de mensen op de hoogte.
Maar schrik ze vooral niet af van lawaai... Een volle basketzaal is namelijk ook even erg of een concertje...
Met vriendelijke groeten
Marc Hauwe
Gert
Moderator
Berichten:8
Lid geworden op:01 Nov 2015, 14:59

Re: Mijn verhaal

Berichtdoor Gert » 03 Nov 2015, 12:09

Beste Marc,

Bedankt om je verhaal te delen. Ik heb het voor jou even in het juiste forum gezet.
- To beer or not to beer -
By William Shakesbeer
Céline
Moderator
Berichten:32
Lid geworden op:01 Nov 2015, 16:27

Re: Mijn verhaal

Berichtdoor Céline » 03 Nov 2015, 18:11

Beste Marc,

Bedankt om dit met ons te delen! Kan je wat meer vertellen over je ervaring met het cochleaire implantaat? Meer en meer komt het aan bod dat ook bij mensen met tinnitus een cochleair implantaat zou kunnen worden ingeplant. Vandaar dat ik het fijn zou vinden om jouw (negatieve) ervaring hiermee eens te horen. Wat maakt jouw ervaring hiermee zo negatief?

Alvast dank!
Ananas
Berichten:51
Lid geworden op:03 Nov 2015, 18:15
Locatie:Geel
Contact:

Re: Mijn verhaal

Berichtdoor Ananas » 03 Nov 2015, 18:35

Het lijkt mij inderdaad ook interessant om iets meer over jouw ervaringen te horen met het implantaat.

Ik moet je gelijk geven dat veel mensen gewoon niet beseffen hoe snel al iets schadelijk is... vorig jaar zat ik nog in Walibi, er was een vuurwerkshow aan de gang. Ik had direct mijn oordoppen in, maar bijna iedereen luisterde gewoon zo voort. Echt een hels lawaai (de muziek die ze speelden vooral). Maar ook gewoon op normale plaatsen is het soms al zo luid..

Kev
Wil je gewoon eens praten of zoek je wat steun? Je mag mij altijd contacteren via PB!
[size=85]
You are not alone. Kop op, het wordt beter! I promise.[/size]

Terug naar “Jouw verhaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten