Oorsuizen

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
Barre
Berichten:41
Lid geworden op:03 Nov 2015, 16:29
Locatie:Antwerpen
Re: Oorsuizen

Berichtdoor Barre » 04 Nov 2015, 19:23

Ja Guido, gelukkig heb ik een verslag van Mensura (arbeidsgeneesheer) waar het bevestigd wordt dat ik tinnitus heb en niet meer in lawaaierige situaties kan werken, de RVA houd daar wel rekening mee.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik aan het stempelen ben met een zwaar inkomstenverlies, we slaan er ons wel door en vinden wel iets dat bij ons past.

Misschien kan je een medisch verslag laten maken door je dokter ofzo waar instaat dat je medische beperkingen hebt ivm werk zoeken ?
PRY
Berichten:7
Lid geworden op:10 Nov 2015, 16:11

Re: Oorsuizen

Berichtdoor PRY » 30 Nov 2015, 11:06

Dag Guidos,

Door onbegrip en ook bij gebrek aan ervaring met tinnitus en hyperacusis van de huisdokter maar ook de oorarts ben ik verplicht geweest nog een periode door te werken met ernstige tinnitus, gevolg is dat mijn T altijd en overal uitdrukkelijk aanwezig is, slapen is voor mij de hel, ook met natuurgeluiden via oortjes kom ik regelmatig wakker van de herrie in mijn hoofd, mijn hyperacusis is zodanig gevoelig geworden dat van het minste geluid mijn T weer direct luider word, door dit alles ben ik invalide verklaard van het ziekenfonds, ik kan er wel bij vertellen dat de eerste dokter van het ziekenfonds er zeer moeilijk over deed, dit bij gebrek aan kennis maar ook bij gebrek aan begrip, zijn opvolger is op de hoogte van T en H en doet er niet moeilijk over, ik heb nog een verzekering gewaarborgd inkomen bij V..... maar zoals bijna gebruikelijk doen ze er alles aan om niet te moeten betalen.
Ik lees regelmatig dat er mensen met T en H nog naar cinema en concerten kunnen gaan met oordoppen, dat is voor mij utopisch geworden, ik zou mensen met T door lawaaischade aanraden om zoveel mogelijk lawaai te vermijden, dit ter info.

Terug naar “Jouw verhaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten