Een troost, het doet geen pijn maar...

Heb je tips om te leren omgaan met oorsuizen? Deel ze dan hier met andere jongeren, zodat ook zij de tuut in hun oren kunnen leren accepteren.
Lerun
Berichten:2
Lid geworden op:03 Nov 2015, 22:44
Een troost, het doet geen pijn maar...

Berichtdoor Lerun » 03 Nov 2015, 23:08


Toen ik 12 was, avontuurlijk sprong ik fier vanaf 6 meter in het zwembad en kreeg een levenslang kado in de plaats!
Angst, avonden niet in slaap geraken en toen (1983) nog niet bespreekbaar via chat of met vrienden,
Super dat bert dit toegangkelijker maakt, okokok, het doet geen pijn maar soms dacht ik echt doof te worden,
Je voelt je machteloos en het werkt serieus op de zenuwen. Nu zoveel jaar later...na vliegreis, verkoudheid of
Luide muziek nog superirritant maar toch passen onze hersenen zich aan, als je het AANVAARD wordt het makkelijker
Ook yoga helpt me hierbij. Misschien kunnen we ons dnacellen herprogrammeren, ooit... Echte stilte is utopie, zou het dolgraag
Nog eens "horen" To all tinnituspeople keep on smiling xxx, kathy
Ansofie
Moderator
Berichten:8
Lid geworden op:02 Nov 2015, 22:46

Re: Een troost, het doet geen pijn maar...

Berichtdoor Ansofie » 04 Nov 2015, 00:05

Dag Kathy,

Bedankt voor je ervaringen en tip. Het is waar dat wanneer je het aanvaardt, het geluid vanzelf naar de achtergrond zal verdwijnen. Dit is echter niet zo evident en is voor de ene persoon al wat makkelijker als voor de andere.
Nick
Berichten:3
Lid geworden op:04 Nov 2015, 10:00

Re: Een troost, het doet geen pijn maar...

Berichtdoor Nick » 04 Nov 2015, 11:48

Het is inderdaad nooit meer stil, maar ik ben het positieve daarvan beginnen inzien. Nooit meer alleen ook niet ;-)
Guidos
Berichten:9
Lid geworden op:03 Nov 2015, 15:24

Re: Een troost, het doet geen pijn maar...

Berichtdoor Guidos » 04 Nov 2015, 18:24

Das een goede tip (nooit meer alleen)LOL :lol:
Bert
Oprichter
Berichten:110
Lid geworden op:01 Nov 2015, 14:55

Re: Een troost, het doet geen pijn maar...

Berichtdoor Bert » 04 Nov 2015, 22:12

Bedankt voor de tips, Lerun! Ik weet zeker dat ze voor andere mensen zeer nuttig zullen zijn :)

Terug naar “Tips”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast