De gewone moussen oordoppen

Welke oordoppen gebruik jij het liefst? Op zoek naar de ideale oordop voor jou? In dit forumdeel vind je alles terug over oordoppen!
Jef
Berichten:22
Lid geworden op:04 Nov 2015, 13:53
De gewone moussen oordoppen

Berichtdoor Jef » 05 Jan 2016, 20:51

Hallo iedereen,
Ik ga binnenkort naar een fuif. Ik heb al tinnitus maar vraag mij af of ik voldoende heb aan de gewone moussen oordoppen want ik heb eigenlijk geen andere omdat ik niet zo vaak wegga. Dempen deze oordoppen genoeg? ik zal er maar 3 uur en een half zijn dus dat is ook niet zo super lang denk ik, mijn vrienden hebben ook beloofd dat we af en toe naar buiten zullen gaan zodat mijn oren wat kunnen rusten. Bieden deze oordoppen dus voldoende bescherming voor iemand met tinnitus of niet? Want ik wil natuurlijk wel kunnen genieten van de fuif en niet de hele tijd denken dat het erger word :)
Bert
Oprichter
Berichten:110
Lid geworden op:01 Nov 2015, 14:55

Re: De gewone moussen oordoppen

Berichtdoor Bert » 06 Jan 2016, 10:03

Hey Jef! Moussen oordoppen beschermen je oren wel, maar zijn verre van ideaal. Ook kunnen ze de muziekkwaliteit serieus verknallen. Ik zou eerder gaan voor de tussencategorie, filter/universele oordoppen. Die kosten tussen de 10 à 15 euro en zijn verkrijgbaar in de apotheek/online. Met die oordoppen ben je veel beter beschermd en zal je iedereen rondom je ook nog goed kunnen verstaan. Zo zal je ook met een geruster hart kunnen feesten ;).

Bekijk zeker eens onze koopgids, daar vind je een overzicht van de verschillende types oordopppen: http://detuutvantegenwoordig.be/oordoppen
tom
Berichten:27
Lid geworden op:24 Nov 2015, 22:39

Re: De gewone moussen oordoppen

Berichtdoor tom » 22 Feb 2016, 22:51

[quote="Bert"]Hey Jef! Moussen oordoppen beschermen je oren wel, maar zijn verre van ideaal. Ook kunnen ze de muziekkwaliteit serieus verknallen. Ik zou eerder gaan voor de tussencategorie, filter/universele oordoppen. Die kosten tussen de 10 à 15 euro en zijn verkrijgbaar in de apotheek/online. Met die oordoppen ben je veel beter beschermd en zal je iedereen rondom je ook nog goed kunnen verstaan. Zo zal je ook met een geruster hart kunnen feesten ;).

Bekijk zeker eens onze koopgids, daar vind je een overzicht van de verschillende types oordopppen: http://detuutvantegenwoordig.be/oordoppen



HI Bert,

Ik ben eigenlijk minder tevreden over de tussencategorie. Weggesmeten geld. Dan liever goedkoop en doppen die alles dempen (pottoe) ipv die tussencategorie.

Op maat gemaakte oordoppen, zijn geld meer dan waard. Waarom twijfelen? Wat is nu 200 euro op een leven lang vloeken en tuut?